Jaakko sanoo:
no moi kaunis :)
Heline sanoo:
kiitti :)
Jaakko sanoo:
mitä mun tyttö ?

Ai nytkö, nytkö minä olen sun tyttösi? Mitä sinä höpäjät? Ei kukaan voi tehdä toiselle noin. Ei ainakaan silloin jos sitä toista yhtään arvostaa. Ja ethän sinä arvosta. Pimeä valtatie, jalkoja vihloo korkokengillä kävely, en haluaisi enää jatkaa. "Mitäs misu? Kuulitsä huora, mä puhuin sulle. Tuus antaa meille pillua, voisit olla meidän oma huora ja saisit nää sidutkin". Ei, älkää seuratko. "Voi vittu, painukaa helvettiin" karjaisen. Auto käynnistyy ja lähtee ajamaan perääni. Potkin kengät pikavauhtia jaloistani metsään ja hyppään itse perään ja lähden juoksemaan. Nailon liimautuu jalkapohjiin suossa ja uusi mekko on jo ihan pilalla. Joka kolmas askel upottaa, lopulta siihenkin tottuu. Ne hullut ei jaksa juosta perässä, kännissä kaiketi, luojan kiitos. Kun pysähdyn en edes tiedä kuinka kauan olen juossut ja missä olen. Alan kävellä kuun valossa takaisin, ripsiväri valuu pitkin poskia. Puhelin pirahtaa hupparin taskussa. Häivytys tapahtuu, kun tajuan etten ole vielä vastannut Jaakolle.

Heline sanoo:
no jaa. eipä täss erityisii. depressaa, mutt eiköhän se siitä. mitäs sie?
Jaakko sanoo:
no hyvää nyt kun sä eksyit tänne
meseen-
ootko sä miettiny mua?
Heline sanoo:
en oo oikein miettinyt yhtään mitään viimeiseen kahteen kuukauteen.. mutt joo, kyl mä sillon sun katoamistempun alussa mietin. sitte.. noh mun maailma muuten vaan sumeni ja päivänvalo näky oikeastaan vasta viime viikolla ekan kerran pitkään aikaan.
Jaakko sanoo:
mulla meni nettiyhteydet kotoa täysin pimeeks
oli pari viikkoo ja sit se mese jotenkin jäi
Heline sanoo:
joo

"Valehtelija" on ainoa asia minkä tosissaan olisin halunnut kirjoittaa. Kyllä minä tiedän mikä pätki ja miksi unohtu. Kaikki kävi varmasti just niinkuin Niina sanoi, sait jostain nopeammin pillua, ts. en ollut enää mielenkiintoinen. Mitä sinä tekisitkään orjalla, joka ei osaa tyydyttää tarpeitasi. Aikuinen mies, lapsi huoranaan, et tekisi minulla mitään ellen mihinkään suostuisi ja sinusta ei olisi pakottamaan. Rakastat olla sadisti, rakastat pelata kanssani roolileikkejä, mutta et koskaan saa kylliksesi, en päästä sinua tarpeeksi pitkälle. Mielikuva alkaa taas tukkia mieleeni. "Heli, oon keksinyt uuden leikin" "Kivaa, kerro". Sinulla, saman ikäisellä tytöllä, on kädessäsi metallinen puntti. "Ei sitä voi kertoo.. Näytän sulle, oon varma että tykkäät tästä". Kylmät väreet kulkevat pitkin selkää ja iho nousee kananlihalle, sinun leikkisi ovat joskus todella omituisia, olemmehan vasta toisella luokalla. Annat epämääräisiä määräyksiä ja tottelen jokaista. Kipu on järkyttävää ja reidet on tahrinut punainen aine joka muistuttaa verta, jota se epäilemättä onkin. Ei, en pitänyt leikistäsi. Pikkuhiljaa herään painajaisestani.

Jaakko sanoo:
oon mä sua miettiny
Heline sanoo:
aijaa..
Jaakko sanoo:
niin ollu vähän huolissaan ja miettiny ettei kukaan ehdi napata sua
Heline sanoo:
miks ehtis?
Jaakko sanoo:
no oot herkun näkönen
Heline sanoo:
en oo
Jaakko sanoo:
no en mä rumia meseeni lisää

Et niin, siksi en laitakkaan sitä webbiä päälle. Ettei käy niinkuin.. Niinkuin silloin. Taas sellainen ruma muistikuva. Tyttö tuijottamassa itseään peilistä, kun pääsen lähemmäs tunnistan itseni peilikuvasta. Näen peilin kautta kuinka tuijotan kuvajaista ja itken. Päässä alkaa takoa "naamarajanaamarajanaamaraja, NAAMARAJA NAAMARAJA!!". Partaveitsi oikeassa kädessä, käsi tärisee, ensimmäinen viilto rikkoo ihon, minä viiltelin. "Olenko minä nyt kaunis?". Siitä lähti tapa, paha virheellinen riippuvuus, kirjoittaa teräaseilla käteen kysymyksiä. Piipitys päästää minut pois Danielan aiheuttamasta osasta minua ja voin taas unohtaa sen, ainakin hetkeksi.

Jaakko sanoo:
ja oothan sä mun oma orjatyttökin
Heline sanoo:
en mä pysty uskoo tohon ittekkään
Jaakko sanoo:
mihin?
Heline sanoo:
mihinkään.. en mä oo kaunis tai mitään. kai kaikkien pitäis nähdä se. sori nyt vaan, masentaa...
Jaakko sanoo:
no mä pidän
*halaa*
Heline sanoo:
*hali takas*
Jaakko sanoo:
oot sä mun oma
Heline sanoo:
ymh
Jaakko sanoo:
mitä?
Heline sanoo:
sori, tää olo ei vaan mee nyt ohi
Jaakko sanoo:
no ei se nyt hetkessä voikkaan mennä pikkuinen

Jaakko, balsamia mun haavoille. Niinkuin hän. Ensimmäinen hyvä muisto alkaa tulvia mieleen. Kaksi tyttöä, pitkä halaus, sanoja siitä että vielä nähdään, itkua pidättelevä tärisevä ääneni. Silität vielä nopeasti hiuksiani, sitten katoat. Mutta me nähtiin vielä sen jälkeen ja kaikki mitä oot koskaan sanonut musta on ollut parantavaa ja apua siihen itsetuntoon joka on inhottavan huonossa kunnossa. Kun joku kysyy mitä minulle tapahtui vastaan: Niina teki musta naisen. Koska se on ainoa totuus minulle.

Heline sanoo:
niin kai : <
Jaakko sanoo:
nii
ei tässä mitään hätää oo
Heline sanoo:
niin
kyll mä tiedän, kyll tää tästä kohta
Jaakko sanoo:
huomiseksi tai ensi viikoksi
Heline sanoo:
ehkä
Jaakko sanoo:
*silittää päätä*
Heline sanoo:
käyn hakeessa nopeesti vettä..
Jaakko sanoo:
joo
Heline sanoo:
takas
Jaakko sanoo:
muistatko mitä silloin joskus juteltiin?
Heline sanoo:
mitä?
Jaakko sanoo:
orjani
Heline sanoo:
hmm-mm
Jaakko sanoo:
mitä?
Heline sanoo:
ett muistan kyll
Jaakko sanoo:
muistatko hyvällä vai pahalla?
Heline sanoo:
mutt ei se oo musta enää läheskään niin kiva ja hieno juttu ku sillon
muistan sellasella ignorance asenteella
Jaakko sanoo:
no itselläkin muuttunut ajatukset
Heline sanoo:
hyvä niin
Jaakko sanoo:
päinvastaisiksi
Heline sanoo:
mä vaan oon funtsinut, että kyll mä tykkään olla sellanen pikkunen heikko olio, mutt en mikään arvoton lantakasa tai jotain.
mutt miten päinvastasiks?
Jaakko sanoo:
alistun itse
Heline sanoo:
O__O
täh?

Eli koska kuulut ihmisiin, jotka eivät tiedä mikä on prinsessa kohtelu se tarkoittaa mitä? "Mitä idiootteja". Mies toisensa jälkeen alistuu, lahjoo, antaa kaiken periksi, päästää ohjat irti. "Luuseri, luuseri, luuseri" hoen päässäni. Laittakaa mut kuriin, hakatkaa mut maahan. Ettekö te tiedä miten mua hallitaan. Hullut, ette te noin mua saa pidettyä. Karkaan sormienne välistä kastelierot. Keinun ja heilun, teen teidät hulluksi. Sitten suutelen kasvojenne edessä toista, parempaa kuin te kaikki yhteensä. Tapan teidät, juoskaa järveen, pudotkaa kaivoon. Naispahoilainen on irti. Paha paha tyttö, se musta on enää jäljellä. Paha, julma tappaja. Sydänten särkijä baletissa.

Jaakko sanoo:
nii
ainakin seksissä oon koittanu ja tykkäsin
Heline sanoo:
jaha..
mä en osaa sanoo tähän kyll yhtään mitään
Jaakko sanoo:
ei tarvi
Heline sanoo:
no hyvä
mutt mun pitää varmaan nyt mennä..
Jaakko sanoo:
meen kans hiljalleen nukkuu
Heline sanoo:
en tosin oo varma saanko enää konetta takas, äiti slaagas taas..
Jaakko sanoo:
mistä?
Heline sanoo:
kello vaikka mitä ja huomen pitäis nousta ihan hemmetin aikaisin viemään koira ulos ja paistamaan jotain sämpylöitä muka.. eihän ne voi tietää mitä mä jaksan mutt sen hermot ei kestä mitään. eli annan sulle vaiks ton numban, laita viestii, jos haluat, okei?
Jaakko sanoo:
ok
Heline sanoo:
**********, anytime anywhere
Jaakko sanoo:
ok
Heline sanoo:
noni, moikkis
Jaakko sanoo:
moi

Näen unta Axelista, unelmieni miehestä. Ja muistan taas miten paljon Jaakko tätä muistuttaa. Alkaa herätä niitä puolia, jotka luulin jo tappaneeni.