"Rakastan sua" "Niin varmaan, sulla on liikaa rakastettavaa.. Mäkin rakastan sua niin että sattuu" "Tosissaan, en luovu susta koskaan" "Katotaanko?" "Ei" "Miksi?" "En halua" "Ei sitten.. Tiedätkö mitä mä keksin? Tehdään niin, että mä kuolen ja Ville saa mun elimistön, sitten se ei kuole ja sun ei tarvii olla surullinen, eikä itkeä"... (Niin, kuinka voi antaa henkensä jonkun puolesta ilman että se on lääketieteellisesti mahdollista? Jos olisi, tekisin sen. Ihan mitä vain sun vuoksi, sisko. Koska sua mä rakastan, en ketään muuta. Ja juuri se rakkaus polttaa ihon alla, eikä sitä voi sammuttaa.)

"Tuu tänne" "En, suhun sattuu" "Paskat, mulla on habaa. Tuu nyt" "Eih! Sä kuolet, murskaan sun luut!" "Kokeillaanko?" "Ei.. Kokeillaan?" "Selvä" "Päästä mut, sä murskaudut" "Ethän sä paina mitään, haha" "Pyh" "Ei oo väliä missä asut, tai mitä olet tai miten korkealta putoat, ihan sama, sisko ottaa aina kopin"... (Älä ota, äläkä ainakaan valehtele, se on rumaa. Sä et jaksa kannatella mua. Olisin tavallaan halunnu tietää miltä se tuntui. Sulla tosiaan oli hetken koko ei niinkään pienen tytön elämä käsissäs: sielu ja ruumis. Ja siinä sä vaan istuit ja rutistit sitä tyttöä niin, että se oli hetken aivan varma siitä että kylkiluut murskaantuisivat yksi kerrallaan)

"Kato nyt, tää koira on lesbo! Tai sitten se on bisse" "Sittenhän meitä on täällä kolme" "Älä sano itseäsi sellaseksi, jooko?" "Kyllä kun olen. Vaikka kuinka yrittäisin sitä piilotella. Asia on näin.." (Se että on seurustellut samaa sukupuolta edustavan kanssa, ei tee kenestäkään bi-seksuaalia. Se, että uskaltaa katsoa maailmaa silmiin ja sanoa "rakastan" saattaa leimata. Mutta onko sillä enää loppupeleissä mitään väliä? Okei, jotkut ei tehnyt niin. Selvä homma, ollaan sitten "heteroita" ja puhutaan jatkuvasti toisistamme ja annetaan kaikkien luulla, että ollaan molemmat okei asian kanssa. Joku ei oo, ja joku toinen jopa tietää sen nyt.)

"Koska olin susta huolissani" (Kiitos, kiitos että edes joku joskus viimeisen kerran)

Mitä järkeä on elää, jos ainoa ihminen jota rakastat vihaa sua?

 

Hayley sanoo:

Sitten sisko alkaa tanssia, sisko tanssii tosi hyvin. Sitten se halaa mua. Se halaa mua liian kovaa. Se sattuu.

kerro mulle mikä on ongelman nimi?-Nimu, what happend? Mitä oon tehnyt? Kerro mulle. Mä en todellakaan tajua.-se haava oli muuten oikeasti sääressä, ei kädessä-niitä oli monta-ne oli sellasia jänniä kuoppia-kaiversin ne peilillä-käteen tein vaan sellasen nätin haalean tekstin, se ei mennyt edes läpi asti: WHY?