Mikäpä siinä. Ajatushan oli itseasiassa ihan mieletön. Kukapa ei haluaisi tällaista mahdollisuutta. Bändi, joka muistuttaisi mielettömästi Nightwishiä, mutta laulukielenä olisi suomi. Se kieli häiritsi tällä hetkellä, mutta äkkiäkös minä ainoana naispuolisena saisin käännettyä oman mielipiteeni päällimmäiseksi ja ratkaisevaksi, haha, suhteita on. Noh noh, koitas nyt vähän rauhoittua. Sä käytät hei ihmisiä todella todella rumasti hyväksesi!

Enkä rauhoitu, se olen minä jota on käytetty rumasti hyväksi syntymästä lähtien. Mulle on syötetty valheita isäni petollisuudestu ja äiti on antanut itsestään niin täydellisen neitseellisen kuvan, kunnes totuuksia alkoi selviämään, vihdoin. Minulla on oikeus kostaa kaikki valheet, kaikki kasvukivut, jokainen kerta kun sydän on paiskattu kylmästi kivilattialle, hyväksynnän puute, suhteet joissa vain naarmutin itseni verille ruusupensaassa, olemassa oloni, pahoinpitelyt, kaikki. Kaikki! Jopa sen, että sinä eräskin viitsit mainostaa seksielämäänne naamani edessä. Haista herra huilu ja jos musiikki on todellakin tapasi taistella, niin kannattaisi jo alkaa terottamaan miekkaa. Odottakaas vaan, kun saan ääneni kuuluville. Kukaan ei voi enää peittää suutani, kukaan ei voi enää pyytää anteeksi, paitsi itseltään. Voitte aina pyytää anteeksi tehtyjä virheitä, voitte pyytää anteeksi toisiltani. Tehän teitte yhdessä hirviön, pahan jäätävän naisen.

Ja näistähän riittää laulun aiheita. Saatte olla varmoja, että jokainen kyynel teidän vuoksenne on vielä eräänä päivänä yksi osa melodiaa ja miljoona vielä kirjoittamatonta sanaa lisää. Tätä kirjoittaessani vuodatin taas lisää katkeria kyyneliä. Uskomatonta, että tarvitaan niin monta hyvää sydäntä ja suurta lupausta nostamaan yksi rikkinäinen sielu takaisin jaloilleen. Uskomatonta, ettei teillä kenellekään ollut tahtoa sitten, vaikka voimaa kyllä riitti. Kuinka monta minäkin olen rikkonut matkalla -toisin kuin siskoni, en täydellisyyteen- vaan pisteeseen, jossa olen niin kaikki voipa kuin ihminen voi olla. Paikkaan, jossa on valta katkaista teiltä kaikilta niska ja sitten katsoa teitä hymyillen ivallisesti "En halua lijata sormiani, sen kun elätte!".

He'll always be mine.