Se voima, se mieletön mahtava kyky liikkua eteenpäin vaikka sattuu. Ei tunnu missään, pohkeet kramppaavat, ei tunnu missään, vatsalihakset kramppaavat, ei tunnu missään, maitohapot säkenöivät, ei tunnu missään! Vielä muutama biisi, sitten mä voin lopettaa, niinhän? Ei, sitten on juostava vielä monta monta biisiä lisää. Juokse, tyttö, juokse! Juokse vielä hieman kovempaa, enemmän tempoa, nosta jalkoja ylemmäs. Ei tunnu missään. Nään silmissäni vilahduksen harmaaseen trikoomekkoon ja sähkön sinisiin legginseihin pukeutuneesta todella laihasta tytöstä, joka kävelee kainalosauvojen varassa. Hän näyttää siltä kuin jokainen askel sattuisi kuoleman tavoin ja kuin hän hädin tuskin jaksaisi nostaa kainalosauvaa. Ympärillä ei ole ketään, vain tyttö sauvoineen horjumassa. Olen järkyttynyt selkeästä mielikuvasta, mutta samalla hymyilen: minulle ei käy noin, eihän? "Ei sinulle käy mitään pahaa, minä lupaan, olen ystäväsi, luota minuun, minä teen sinusta vahvan. Minä teen sinusta naisen, joka kelpaa kenelle vain. Mutta sinun täytyy kuunnella minua. Älä pysähdy. JUOKSE!!"

Luovuttaja, ajattelin kun luin kerrankin sen merkinnän tosissani loppuun. Ensimmäistä kertaa elämässäni ajattelin sinusta niin. Luovuttaja sinä olet. Sinä annat periksi, sinä annat olla, sinä tukit suusi: LUOVUTTAJA! Sen sijaan, että olisin tuntenut halveksuntaa sinua kohtaan, tyydyin ajattelemaan ylempää. Jokainen valitkoon mitä elämällään tekee. Itse en seuraa tuota tietä enää yhtään askelta, en ole varma edes haluanko leijua sen yli siivillä jotka lainasin sinulta. Minusta ei tule luovuttajaa, ei tässä pelissä. Minulla on kolme vaihtoehto: häviän, voitan tai kuolen voittaakseni. Tässä pelissä on tiukat säännöt, jotka koskevat vain sinua, joka olet päättänyt pelata. En yllytä tähän ketään, sillä tähän jää koukkuun. Tämä ei ole kuin WOW, jonka vanhempasi voivat sinulta viedä jos juttu luistaa käsistä, tämä peli on ladattu pääsi sisälle, mielesi kovalevyyn takertuneena kuin virus. Se heijastaa ympärillesi kultaa ja kimallusta kangastuksen tavoin ja pettää sinua, mutta sinä haluat pelata, uskoen että voit voittaa. Harvat ehtivät nauttia voitostaan, sillä tämä leikki on vaarallinen.

Kuinka moni tarina on alkanut "Sen piti olla tavallinen  karkkilakko..!". Minun tarinani alkaa "Sinä päivänä sun olisi pitänyt ostaa mulle suuri levy fazerin sinistä" tai "Niin helppoa oli luopua ystävästä, jota saattoi koskettaa.. Yhden mielikuvitus olennon takia". Mutta tätä tarinaa, te ette koskaan halunneet lukea loppuun...