http://www.youtube.com/watch?v=Dm45TU7Jm5A&feature=related 

Anteeksi. Mä haluan taas pyytää sitä samaa, anteeksi. Haluan saada, anteeksi. En pysty olemaan koskaan niin tosissani kuin sinun kanssasi, anteeksi. Anteeksi, anteeksianteeksanteeksianteeksi. Anteeksi, että olen edes olemassa. Anna anteeksi, etten usko, että elämän täytyy jatkua, anna anteeksi. Anna minulle anteeksi heikkouteni sinuun. Anna anteeksi, että rukoilen saavani vielä joskus sen suudelman, jonka uhkasit antaa. Anna anteeksi, että sinua minä en voi unohtaa. Anna anteeksi, että saan sinut syyttämään itseäsi. Anna anteeksi, etten osaa lopettaa.

Pyytäsit anteeksi että olen aina niin huolissani sinusta, että meinaan kuolla siihen. Pyytäisit anteeksi, että teet minut jonain päivänä hulluksi. Pyytäisit anteeksi, että laitat minut rakastamaan sinua koko ajan enemmän. Pyytäisit anteeksi, kun kohtelet minua välillä todella rumasti. Pyytäisit anteeksi, ettet pidä koskaan lupauksiasi, et ainakaan niitä, jotka annat minulle. Pyytäisit anteeksi, että tyngit pienestä raosta elämääni ja minä annoin sinulle vahingossa sen kokonaan. Pyytäisit anteeksi olemassa oloasi edes kerran, jotta minä voisin yltää silittämään hiuksiasi. Siitähän sinä pidät. Ja sinulla onkin todella ihanat hiukset.

Sano mitä sanot, minä todella aion saada sen suudelman, vaikka minun pitäisi se väkisin ottaa. Olisi vain ollut kaikin puolin mukavampaa, jos sinä olisit voinut olla se joka tönäisee seinää vasten ja tarraa kiinni, ja suutelee "aika vitun pitkään"... Se on mun ainoa toive, mä voin vaikka kuolla sitten kun sen oon saanu. Sen takia mä elän, tai oikeammin sun takia. Mutta se suudelma, olisi yksi pieni määränpää. Se olisi jotain, minkä mä olin ajatellut vain sulle, edes osa siitä. Ota se ja käske mun sen jälkeen juosta järveen. En välittäisi, vaikka hakkaisit henki hieveriin, minulla olisi ikuisuus huulilla. Ja luulen, että tuo ikuisuus maistuisi vielä pitkään hyvältä ja saisi värähtelemään mielihyvästä ja pelosta.

Paljastan sulle vielä lisää itsestäni, mua pelottaa nauttia. Silloin mä olen heikko. Tärisen, sydän hakkaa tai jättää lyönnin väliin ja mua vain pelottaa ihan kamalasti. Ja mikä pelottavinta, sä olet ainoa, joka saa mut siihen tilaan.