Eiköhän me kaikki olla eri maata ja eri väriä korttipakassa. Jokaisella on se oma korttinsa, mutta kaikki eivät niin syvälle itseensä uskalla katsoa.

Pitää vaan uskoo siihen, että jonain päivänä sen kortin uskaltaa kääntää ja katsoa mitä siinä on ja mitä se lupaa ja antaa. Silloin voi elää täyttä elämää. :) Mä toivon sulle kaikkea hyvää, mä toivon sulle voimia, mä toivon että sä vielä joskus olisit onnellinen. Niinkuin minäkin tavallani olen tälläkin hetkellä. Sain sulta voimia niin paljon ja saan edelleen. Ilmestyt vierellein, valona mun tiellä ohjaat ja pidät kädestä. Sä et sano mua hulluks, sä et hajota mua palasiks. Haluan uskoa, että mä voin edelleen pitää susta kiinni. Enhän tahdo irtikkään päästää. Ei sua minusta voi erottaa, jäät osaksi mieleni maisemaan. Kesäsateena saavut elämääni, en kuivuuteen vajoa.

 Ilma sua oon kuin vöissä, ilman sua lakastun.