Nuo kaksi jälkimmäistä
paperille saatuani Heli tuumasi:
"Taasko, Jenni sää oot addikti."
<-- Jennin vanhan blogin lueskelu on ihanaa, koska siellä on oikeasti järkeviä juttuja ja mikä parasta ihmisiä mainitaan silleen, että ne alkaa kuulostaa mielenkiintoisilta. Tää lainaus oli siis päivältä jona Jenni oli onnistunut piirtämään mut. Tais olla Annikan viimeisiä tunteja... Ei. NE OLI KATIN TUNTEJA. :)

Niin, oli tosi kivaa Ilonan
ja Helin kanssa. Syötiin suklaata
ja juotiin maitoa ja oltiin ihan
viriviri. :D Me naurettiin
ihan älyttömästi, riehuttiin
ja oltiin paukoja. Sitten Ilona
lähti soittotunnille ja mä ja
Heli jäätiin kahdestaan. Me
oltiin filosofisia ja meidän
letkautukset ovat <3.
Yksi parhaista oli:

"Se oli mies, joka olikin nainen,
joka olikin mies joka näytti
Tumpilta mutta ei ollut se."

Ja toinen:

"Aina kaikki olisi niin meidän
tuuria vaikkei meille ikään
mitään sitten tapahdukkaan."

Me ollaan ihan parhaita<<<3 Siis
me kolme. Ja vielä parempia ollaan
me viisi. *lovetusta*

 

Niin, me viisi... Sitten tuli Jennin vanhempien "visio"...

Niin, sen jälkeen tuli ortoreksia, sitten Niina, huono todistus, sitten Jennin muutto, sitten eron myötä BED ja nyt oon ku Hoo Moilanen.. En tiedä mistään paskan vertaa ja itken lukiessani juttuja ajoilta, jolloin mä olin matkalla täydellisyyteen. Jenni, Ilona, Minna ja Elina, ihania ihmisiä. Vain me viisi, me parhaat tyypit, liian oudot mihinkään muuhun piiriin. Pikkuhiljaa me alettiin lipua kaemmas toisitamme ja nyt en tiedä onko mulla otetta enää keneenkään.