En ole niin varma suomennoksen laadusta, mutta tässä nyt sentään jotain. Rakastan tuota kappaletta.

Sinä olet prinsessa
Minä olen palvelija
Kohtalo määräsi
surkeat kaksoset.
Suojellakseni sinua maailmalta
lupaan jopa tulla pahaksi.

Me synnyimme odotuksella
kirkon kellot siunasivat meidät
Itsekkäiden aikuisten takia
tulevaisuutemme ajautui kahdeksi
Jos kaikki tässä maailmassa
tulevat sinun viholliseksi
Minä aion suojella sinua, joten
Pysy siellä hymyillen ja nauraen.

Sinä olet prinsessa
Minä olen palvelija
Kohtalo määräsi
surkeat kaksoset.
Suojellakseni sinua maailmalta
lupaan jopa tulla pahaksi.

Kun vierailin naapuri maassa
Näin kaupungissa tytön vihreissä.
Äänellä ja hymyilevät kasvot kilteydellä
Rakastuin ensi silmäyksellä.
Mutta jos prinsessa toivoo että tyttö
tulee poistaa välittömästi
Minä noudatan käskyä.
Miksi? minun kyyneleeni eivät pysähdy.

Sinä olet prinsessa
Minä olen palvelija
Kohtalo määräsi
hullut kaksoset.
"Tänään on tarjolla brioche"
Sinä nauroit
hymyilit viattomasti.

Pian tämä maa tulee loppumaan
vihaisten kansalaisten käsistä.
Jos tämä on se mitä me ansaitsemme
Lupaan muuttaa kohtaloa.
"tässä, lainaan sinulle vaatteitani.
Pue ne ja pakene välittömästi.
Kaikki on hyvin, olemmehan kaksoset.
Todellakaan, kukaan ei huomaa."

Minä olen prinsessa
Sinä olet karkulainen
kohtalo määräsi
surulliset kaksoset.
Jos sinä olet paha
sitten, minä myös
Minulla on samaa verta.

Kauan, kauan aikaa sitten jossain paikassa
valheellinen valtakunta epäinhimillisyyttä
Ja siellä hallitsija lopussaan oli
Minun rakas sisareni.

Jos kaikki tässä maailmassa
(vihdoin aika koittaa)
tulevat sinun viholliseksi
(kello julistaa lopun soittoa)
Minä aion suojella sinua, joten
(Ei anna huomiota kansalle)
Olet jossain hymyillen ja nauraen
(sinä sanoit jo repliikkini)

Sinä olet prinsessa
Minä olen palvelija
Kohtalo määräsi
surkeat kaksoset.
Suojellakseni sinua maailmalta
lupaan jopa tulla pahaksi.

Jos pystyn syntymään uudelleen
Toivon sinun leikkivän silloin kanssani